dimarts, 23 de juny del 2015

Refugi de Malniu - Estany de Malniu

Accés: Heu d'agafar la  carretera N-260 que va de la Seu d'Urgell a Puigcerdà. A prop de Puigcerdà trobareu un trencall que posa Meranges, agafeu-lo. Arribats a la població travesseu-la i agafeu una pista asfaltada que s'enfila de cara amunt. Més amunt la pista es converteix amb pista de terra i arribeu a un trencall, aquí seguiu indicacions cap els llacs i amb pocs minuts arribareu al Refugi de Malniu.

Notes: Per aparcar hi ha una petita taxa de 3€ per ajudar a mantenir el refugi i l'entorn. Si no hi ha ningú que us cobri, si us plau, dirigiu-vos al refugi i us estaran agraïts, no costa res.

La ruta es pot allargar tot el que vulgueu, les opcions són infinites.

La ruta és ideal per fer amb nens que encara no aguantin massa tros caminant, o simplement per fer baixar el dinar i descansar com vam fer nosaltres.

Sortiu de l'aparcament hi agafeu la pista per on heu arribat, als pocs metres us trobeu un trencall on un pal indicador us indica quanta estona hi ha fins a l'Estany de Malniu (30 minuts). Agafeu aquest corriol marcat amb marques de PR i aneu pujant pel costat d'un rierol.

Arribareu a un trencall, vosaltres seguiu sempre indicacions i sense pèrdua alguna arribareu a l'Estany de Malniu, un lloc ideal per estirar-se una mica, descansar, gaudir del paisatge i si es vol, donar-se un bany a les seves aigües.

Per tornar, torneu exactament per on heu vingut.